Pa sada će biti veća gužva prilikom izlaska iz autobusa, jer se moraš ponovo čekirati. Bitno je da neko uzima novac za održavanje celog sistema i da je gradskom prodao uređaje i kartice !!!!
Hakerima će ovo biti nova meta mogli bi počastite sve koji poseduju te e novčanike sa po bar 100 hiljada dinara, šta je to njima par puta kucne po tipka a tastature i rešeno, kad naše institucije nemaju zaštitu ili je baš veoma loša! EPS sada ucenjuju ako im ne uplate novac objaviće komplet podatke koje je EPS imao u računarima što znači da su u opasnosti svi građani koji su struju plaćali karticom preko aplikacije!
Nije urađeno u real time-u, već samo u live-u i onda postoje rizici da dođe do mrdžovanja podataka i zato vrlo lako može da fejkuje umesto da hendluje i na taj način šalje pogrešan poziv serveru.
Da se nadovezem na prethodne komentare na temu "check-outa". Ljudi ce, u najjednostavnijem slucaju zbog navika, zaboravljati da se "odjave". Dakle, nije 65 nego 110 dinara. Razlika gde i kome ide? Na taj nacin ce imati potpuno pogresnu predstavu frekvencije putnika jer ce ispasti da imaju recimo 40% vise putnika za Futog a oni ustvari idu do bolnice ili Satelita.
Ne znam, da li bi lakse podneo saznanje da je taj neko, sa idejom da uzme ili da je jednostavno slabijih mentalnih kapaciteta.
U Beogradu, dok je još postojao Busplus, prilikom check in-a si birao zonu, što je značilo em dodatni korak pri validaciji, em si morao da poznaješ tu zonsku podelu koju su napravili. Meni ovo sa check out-om ipak zvuči bolje. Ulazak putnika će se ubrzati, a check out neće bitnije usporiti izlazak, cenim.
I ovaj sistem se da prevariti. Šta ako se ja recimo validiram na ulazu, validiram za izlazak na nekom delu puta, ne izađem, nego ostanem u busu u nastavim vožnju?
Sada onda ne važe nsmart godisnje kartice?
Ja se evo sad otkucala i piše mi "kartica nema prava na voznju na ovoj liniji - stanici.
Ušla u 69 i kartica mi važi do sledećeg oktobra.
Koja je fora?
Ko može na biciklo i teraj Novim Sadom! Ovim "genijalcima" iz JGSP ne ostavljati ni dinara,pa nek propadnu i ovako su ko paraziti.! Bre ni nacrtanu kokoš ne bi znali čuvati.
Саме будалаштине ако већ имам показну карту из ког разлога се куцам ,нека контрола провери да ли је оверена а у бусу нека ставе посебне апарате за куповину карте као мали банкомат а не да се вијамо по трафикама,где на селу да купите карту ,рецимо у Грабову,Лугу,Свилошу,Сусеку...
Три дана за редом идем бус линијом 76 полазак у 20,25 са Ж.Станице уторак,среда,четвртак и сва три пута на апарату за показну пише немате права вожње на овој линији у љубичастој боји и свим осталим путницима исто апарат избацује,е сад тај бус вероватно вози и по дану путнике и да нико од возача не пријави квар уређаја и да нико не контролише исправност возила при изласку из гараже ,шта се дешава када контрола уђе ,једно вече уђоше у број 4 бус ,контролору неисправан уређај за очитавање па ми узима карту да очита на бус апарату а пише контроло на њему неможе свој да рестартује ,какав е новчаник уводе када им и ова електроника бофлакис
"Check out je izuzetno bitan, posebno kada se za prevoz po gradu koristi autobus prigradske linije, budući da automatizovani sistem prilikom čekiranja na ulazu rezerviše sredstva maksimalne cene vožnje na trasi. Kada se putnik validira prilikom izlaska iz vozila, sa e-novčanika skidaju se samo sredstva za kartu do odredišta na kome je bio kraj putovanja"
Ovo zapravo znaci da ne moras da se checkout-ujes osim ako bus ide u zonu 2 a ti izlazis u zoni 1 i ne zelis da ti naplati vise. I to je sasvim ok. To zapravo radi kao sto sam pisao ranije da bi trebalo biti (u komentaru na prethodnu vest na ovu temu).
Ako ides npr. osmicom, rezervisace ti max (65din) sto je onoliko koliko i trebas platiti tako da nema potrebe da se odjavljujes.
Čekajte, ako dobro razumem, kad uđeš u autobus, validiraš se i sistem ti rezerviše najskuplju kartu, pa kad izlaziš, opet se validiraš i naplati ti stvarnu cenu, a višak rezervisanog novca oslobodi?
Dakle, dva puta se validiraš? Dakle, i na izlasku se validiraš? Kako će to tačno ubrzati protok putnika?
Pobogu, na svakoj stanici biće gužva na vratima od onih koji se validiraju pri ulasku i onih koji se validiraju pri izlasku. Ovo je dakle duplo validiranje, duplirano u odnosu na sadašnji praistorijski sistem kupovine karte. Ili je ovo namerno urađeno da se svima kojima je maltretiranje da se validiraju pri izlasku uzme skuplja karta?
novi sad je deponija za smece iz ostatka srbije.
kako politicki, migraciono tako i infrastrukturno.
neuspesni busplus su preselili. validatori nece raditi da bi smerno naplacivali skuplju kartu
Kao prvo, karte tj e-novcanik jos uvek ne mogu da se kupe na ovim kioscima "Maxim Box" vec ce biti moguce od ponedeljka a kao drugo, kom geniju je palo na pamet da uvede "check in - check out" i gde to jos u svetu postoji u gradskom prevozu? Pa dal ste vi normalni? I ovako su guzve, prilikom ulaska i izlaska a mogu misliti sta ce sada biti kad jedni krenu da se cekiraju prilikom ulaza a drugi prilikom izlaza? Zar je toliko tesko uvesti vremensko trajanje jedne karte tj check in-a kao sto je u Beogradu npr?
Ako sam dobro razumeo, check-out nije potreban ako si usao u gradski autobus. Onda uradis check-in i izadjes napolje a sa racuna ce ti biti skinuto 65 dinara. ALI ako udjes negde u gradu u autobus za Paragovo a izadjes negde na bulevaru, onda moras da uradis check-out inace ti skine ceo iznos karte do Paragova. I dalje mislim da je SMS za nas putnike daleko bolje resenje. Ako izgubim elektronsku kartu znaci moracu opet da platim 400 dinara. Ne svidja mi se ni to sto moram da dopunjavam. Sve u svemu ko cesto ide busom, pokazna karta je zakon. Za sve ostale, zavisi koliko cesto idete, ne kupujem tu novu karticu dok ne cujem od drugih da li je uopste vredi kupovati.
Ne znam zašto je problem da se isprogramira da na linijama koje su isključivo u 1. zoni nije potrebno overavanje pri izlasku (check out) i da na ulasku skine 65 dinara umesto 100 din. Ove linije su najopterećenije i pri izlasku će se nepotrebno stvarati velike gužve, naročito na prometnim stajalištima.
Overavanje pri izlasku (check out) ima smisla samo na linijama koje prolaze kroz više zona i postoji različite cene karata.
Ovo njihovo saopštenje je vređanje zdravog razuma.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od ponedeljka GSP počinje da primenjuje "e-novčanik": Objavljeni detalji o novim kartama za prevoz
Autor: 021.rs
Novi Sad
•19.01.2024.
•09:17 > 11:10
Komentari 25
Crni
Krle
Komentator
Expert
Andrash
misha
Ne znam, da li bi lakse podneo saznanje da je taj neko, sa idejom da uzme ili da je jednostavno slabijih mentalnih kapaciteta.
Ludo burazeru! Ludo...
Nenad
Ns
Hm...
//
Ja se evo sad otkucala i piše mi "kartica nema prava na voznju na ovoj liniji - stanici.
Ušla u 69 i kartica mi važi do sledećeg oktobra.
Koja je fora?
Džedaj
Неда
Путник
S.
Ovo zapravo znaci da ne moras da se checkout-ujes osim ako bus ide u zonu 2 a ti izlazis u zoni 1 i ne zelis da ti naplati vise. I to je sasvim ok. To zapravo radi kao sto sam pisao ranije da bi trebalo biti (u komentaru na prethodnu vest na ovu temu).
Ako ides npr. osmicom, rezervisace ti max (65din) sto je onoliko koliko i trebas platiti tako da nema potrebe da se odjavljujes.
Vladimir Đurić
Dakle, dva puta se validiraš? Dakle, i na izlasku se validiraš? Kako će to tačno ubrzati protok putnika?
Pobogu, na svakoj stanici biće gužva na vratima od onih koji se validiraju pri ulasku i onih koji se validiraju pri izlasku. Ovo je dakle duplo validiranje, duplirano u odnosu na sadašnji praistorijski sistem kupovine karte. Ili je ovo namerno urađeno da se svima kojima je maltretiranje da se validiraju pri izlasku uzme skuplja karta?
/
kako politicki, migraciono tako i infrastrukturno.
neuspesni busplus su preselili. validatori nece raditi da bi smerno naplacivali skuplju kartu
Djole
Lila
Hm...
Joki
Vlada
Фирма 1989
И зашто се картица мења на две године?
Steva
Nikola
Overavanje pri izlasku (check out) ima smisla samo na linijama koje prolaze kroz više zona i postoji različite cene karata.
Ovo njihovo saopštenje je vređanje zdravog razuma.
Leona
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H